Doktersassistent / Medisch administratief medewerker Infectieziektebestrijding

Home » Doktersassistent / Medisch administratief medewerker Infectieziektebestrijding
  • Opleidingsniveau mbo-4
  • Aantal uren 32 – 36 uur
  • Salarisrange €2.316 – €3.524
  • Lokatie Leiden
  • Kaart Bereken je reistijd

Ben jij doktersassistent(e) en voel jij je thuis in een organisatie met focus op ontwikkeling? Ben je bovendien ook nog eens een organisatietalent? Dan hebben wij een leuke afwisselende baan voor jou in het team Algemene Infectieziektebestrijding als

Doktersassistent/Medisch Administratief Medewerker

Wat ga je doen?

Als doktersassistent/medisch administratief medewerker voer je naast medisch ondersteunende taken ook administratieve taken uit. Jouw taken zijn ondermeer:

  • Het ondersteunen bij het afhandelen van meldingen infectieziekten
    – Het aannemen van telefonische- en digitale meldingen en vragen
    – Het invoeren van- en controle op volledigheid gegevens in het digitale medische dossier
    – Archiveren van cliënten- en instellingsdossiers, laboratoriumuitslagen en facturen
    – Het afhandelen van (medische) correspondentie.
  • Zorgdragen voor optimalisering van processen door afwijkingen te signaleren en oplossingen aan te dragen voor het medisch administratieve proces en het actualiseren van de administratieve protocollen.
  • Vaccineren en bloedafname.
  • Ondersteunen van en deelname aan projecten.
  • Medisch voorraad beheer.
  • Ondersteunen op administratief gebied en uitvoeren van medische handelingen bij een uitbraak.

Het enthousiaste infectieziekteteam bestaat uit 27 medewerkers bestaande uit administratief ondersteuners, doktersassistenten, verpleegkundigen, deskundigen infectiepreventie, artsen en proces coördinatoren.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde mbo-4 opleiding op het gebied van medische administratie óf een afgeronde mbo-4 opleiding tot doktersassistent en ervaring en affiniteit met administratie. Heb je een mbo-niveau 4 Verpleegkundige diploma en interesse, dan nodigen we je ook zeker uit om te reageren.
  • Je hebt affiniteit met het werkterrein van de openbare gezondheidszorg.
  • Je bent een organisatietalent en werkt accuraat.
  • Je beschikt over uitstekende kennis van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Je bent initiatiefrijk, proactief en dienstverlenend ingesteld.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent digitaal vaardig en hebt goede kennis van MS Office.

Daarnaast ben je goed in het prioriteren van je werkzaamheden en kan je goed omgaan met de wisselingen in werkdruk. Verder heb je een flexibele instelling en kan je schakelen tussen verschillende werkzaamheden en geautomatiseerde systemen. Belangrijk is dat je resultaatgericht werkt en dat je de samenwerking met collega’s opzoekt.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende baan binnen een informele, dynamische en maatschappelijke organisatie die zich inzet voor de openbare gezondheidszorg.
  • Je salaris is afhankelijk van opleiding, ervaring en competenties, minimaal € 2.316,- (functieschaal 5) en maximaal € 3.524,- (functieschaal 6) bij een werkweek van 36 uur, conform CAO SGO, peildatum 1-10-2024.
  • Daarnaast ontvang je 17,05% Individueel Keuze Budget (waaronder 8% vakantiegeld, 7,55% eindejaarsuitkering en 1,5% overig) voor extra verlof, opleidingen of een fiets of je laat het als extra inkomen uitbetalen op een moment dat het jou uitkomt.
  • Hecht volgt de cao Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties (SGO) en heeft een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de gunstige ABP-pensioenregeling.
  • Werkdagen: maandag, dinsdag, (woensdag), donderdag, vrijdag.
  • Je komt terecht op een nieuwe werkplek in het centrum van Leiden. We zijn uitstekend te bereiken via het OV. Het team is informeel waarbij samenwerken aan verbetering voorop staat. We hebben korte lijnen met elkaar en helpen elkaar waar nodig.

Wil je solliciteren of meer informatie?

Wil je meer informatie dan kun je contact opnemen met de doktersassistenten bij team AIB: Doreen Leliveld (tel.nr: 06 – 41 542 954) of met Emy van der Lugt (tel.nr: 06 – 48 052 954).

Wil je eerst een keer informeel kennis maken? Neem dan contact op met één van bovenstaande contactpersonen. Je bent van harte welkom om een keertje mee te lopen!

Wil je direct reageren, dan ontvangen we graag jouw sollicitatie (cv voorzien van motivatiebrief) via de sollicitatiebutton.

En verder belangrijk om te weten:

  • We sluiten deze vacature zodra we de juiste kandidaat hebben gevonden.
  • Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.
  • Het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de procedure.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld, delen wel.

Marjolein Vijverberg, Recruiter

06 16 83 06 87
Marjolein Vijverberg, Recruiter

Solliciteren bij Hecht, zo werkt dat

Hieronder zie je in vijf stappen hoe je sollicitatie verloopt. Soms zijn er nog extra stappen, zoals een meeloopdag of een assessment. Dit vermelden we dan in de vacature of op een andere moment tijdens je sollicitatie.